Dagen som gick

Usch, idag har jag verkligen inte gjort ett piss. Har suttit i soffan och känt mej riktigt hängig och frusen. Kollade aldrig på Oprah för det var repris från i fredags och jag hade alltså redan sett det avsnittet.. Kollade istället på en dokumentär på tv4 om kvinnor med hyperhydros- onormalt mycket svettningar. Stackars människor!!!

Sambon o jag åkte till Maxi och handlade lite sallad och grejer. Är så bra att handla sallad på Maxi för de säljer i lösvikt så man kan plocka ihop lite vad man vill ha i sin påse och får ju även exakt den mängd sallad man vill ha så slipper det bli för mycket så att man ändå får slänga det sen när det blivit för gammalt.

Idag är det återigen lite ruskigt väder här i Växjö så jag tänkte bjuda på två bilder på min stormlykta som jag fick av min underbara mamma i julklapp. Den första bilden är mest för att ni ska se storleken och på den andra bilden ser man det fina mönstret lite bättre. Den tredje bilden är på en annan lykta som Stoffe och jag fick i julklapp. I botten kan man ställa stora ljus och så finns det även värmeljushållare som man kan hänga i den. Har inte testat den med värmeljus än så får ta o göra det när det nuvarande ljuset brunnit ut.

           


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Heej:)Rozz ska åka till Oleg Stefanov som bor runt växjö så han åker på lördag, samma dag ska jag hämta hem min tävlingshäst som jag ska ha nu under våren:D:D Ska bli skitkul:P Han går 130hoppning så han kan lära mig ganska mycket hoppas jag tills Rozz är hemma igen:) Jaa livet med hästar är allt bra bäst:D Hur är allt med dig annars då? Kram

2009-01-12 @ 21:38:30
URL: http://sabbe7000.blogg.se/
Postat av: Helena

gud vilka fina lyktor. Jaså ska dom göra en 2a? det har jag inte hört talas om. Men däremot är det väl prat om att vänner ska göra en storfilm? vet du nåt om det?

2009-01-12 @ 22:47:17
Postat av: Anonym

ja det är samma soppa :)

2009-01-13 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0