Today

Jaha, vad ska jag hitta på idag då? Mer än att diska, städa och plocka?? Söka jobb ska jag göra, sommarjobb även.. Fan, jag som hade sett fram emot lite betald semester i år men icke!! Nu, om jag har tur och får ett jobb, så blir det ingen ledighet alls:( Men jag måste ha pengarna så det är bara till att leta!

Igår var jag ute och joggade en sväng iaf. Det gick verkligen inte alls bra, kondisen är under all kritik. Men man måste ju börja nånstans... Ska ut en sväng till sen om en stund tänkte jag, mest med tanke på att vädret är så fint!

Ikväll ska vi en sväng till Frida, Jonathan och Isac eftersom vi inte kunde gå på dopet när jag var sjuk. Isac måste ju få sin fina present och jag vill ha kaffe och sällskap:) Imorrn kväll ska jag till Pia på nån träff med städprodukter. Alltid lika roligt att träffa alla de galna från jobbet.  Sen blir det en tidig morgon dagen efter för då kommer Lucy och hämtar mej kl 7. Då ska vi iväg med Bosse till djurkliniken i Läckeby, nånstans i Kalmar.

Men nu måste jag ha i mej lite kaffe så att dagen kan börja!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

tack så mycket!

2009-02-24 @ 13:07:16
URL: http://fridz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0