Tips på vad?

Jag fick ett plötsligt infall om att jag ville tipsa er om nånting.. Men problemet är att jag inte vet vad jag vill tipsa om. Jag antar att min hjärna slutat fungera som den ska eftersom jag inte behöver använda den till något speciellt längre. På jobbet var man spindeln i nätet men massa grejer på gång hela tiden. Det var möten, arga kunder att ringa upp och så skulle man försöka övertyga Glocalnet om att jag visste bäst:) Man var alltid, mer eller mindre, tvungen att vara på topp. Nu behöver jag bara komma ihåg var jag ställt min kaffekopp och vilket program som är på TV.

Åter till tipset som jag inte kommer fram till... Är det något ni vill att jag ska tipsa om kanske? Annars får det där med tipsen vänta till en annan dag!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0