Tillbaka

Så, då var jag tillbaka här efter några dagars illness. Har verkligen inte orkat sitta vid datorn under dessa dagarna och det har dock inte funnits nåt att skriva om ändå så..

Fick precis veta att jag kommer få ca 2800 kr/månad från akassan. 2800!!! Det täcker inte ens min del av hyran!!! Ojojoj, de här kommer inte bli kul asså! Hittar jag inte nåt jobb snart så kommer jag att få leva på mina fonder och det känns inte så rackans skojsigt! Men men, nu är det som det är så det är bara att kolla framåt. (Alla ni som känner mej vet att jag fejkar detta med att se framåt, jag är en negativ person så jag vill egentligen bara gräva ner mej i ett hål och stanna där).

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe så att jag orkar söka jobb.

Kommentarer
Postat av: Helena

känner igen det där, att behöva leva på en pyttesumma. Trots att det känns hopplöst just nu så kommer det snart ordna sig. Det jobbiga är att inte veta när.

2009-02-23 @ 12:40:00
Postat av: Anonym

nej jag äger inte ens nåt usb.. men kanske borde införskaffa ett :P

2009-02-23 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0