News

Så vad har hänt idag??

Jo, först och främst fick jag tag i Kajsa på Adecco som informerade mej om att receptionstjänsten redan var tillsatt. Det var tydligen inte hon som hade hand om den utan en kollega.. Men men, skönt att veta iaf och så har jag ju visat mitt intresse och bad att de skulle ha mej i tankarna för kommande tjänster.

Stoffes jobb ringde och bad honom komma till jobbet så nu ska han jobba heltid iaf månaden ut eftersom de har massvis att göra så nu blir man hemma själv igen:( Men såå kul för honom att han får komma tillbaka till jobbet så snart!

Annars har det nog inte hänt så mycket idag tyvärr. Var inne en jättesnabbis i stan för Stoffe skulle visa arbetsgivarintyg på AF och sen skulle han vidare till Robert och hjälpa honom lite. Själv valde jag att åka hem för jag hade så sjukt ont i magen. Vet inte vad det var men nu är det iaf bättre! Har kollat på Transformers ikväll, den är så sjukt jävla bra så om den som missat att se den måste åtgärda den missen!


Bild från totalwallpapers.com

Imorrn blir det promenad runt sjön med f.d jobbarkompisarna om jag nu inte har för ont i magen. Annars så är väl planerna att diska och städa här hemma, yey!

Nu är det dags att sova, särskilt för Stoffe som ska stiga upp kl 06.00:)

Natti


Kommentarer
Postat av: helena ♥

neeej vad synd att jobbet var tillsatt. jag som hoppades så at du skulle få det. Men ge inte upp, bara sök sök sök. Snart är det sommar och då behöver alla ha sommarjobbare. Sök på Åhlens vettja!



vad kul med dop! Gina tricot har som sagt fått in mycket fina kläder. H&M också. Ta dig en sväng på stan så kommer du hitta en massa fint.

2009-02-10 @ 08:47:42
URL: http://yeshelena.blogg.se/
Postat av: Karin

åh vad skönt och roligt för stoffe!! hälsa grattis :) håller tummarna för oss med...

2009-02-10 @ 10:04:51
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0