Helg i Blekingebygden

Sitter här hemma hos familjen och det är alltid lika mysigt att komma hem en sväng. Det blir lätt så när man är uppväxt på landet och nu bor i stan. Jag skulle aldrig överleva i en storstad, eller jag skulle nog överleva men jag skulle antagligen inte må bra av det. Mamma, jag, Magnus och Linus (som iofs somnat i soffan) har kollat på Let´s dance men jag tänkte passa på att skriva lite under nyhetspausen. Stoffe är och spelar tv-spel hos en kompis inne i stan och jag har ingen aning om när han kommer hem.

Igår gjorde vi nog inte så mycket på kvällen. Vid 21-tiden gick vi o la oss och kollade på film. BECK Skarpt Läge kollade vi på och den var verkligen hur bra som helst även om jag tycker att det är så jobbigt med kvinnomisshandel o sånt... Skulle kollat på ännnu en Beck-film men den ville inte funka och efter att ha väntat i en evighet på uppackning och bränning så somnade jag... Får se om vi kan få igång nån film ikväll kanske. Fast inatt får vi inte sova i Mickes rum för han och Denise är hemma:( Kul att träffa dem men jobbigt att sova på madrass...

Jo, just det. Ännu en, för er, ointressant nyhet.. Pappa har pajat hälsenan och ligger för tillsället på sjukan och väntar på att få opereras. Han skulle gjort det idag egentligen men det hade tydligen kommit in akutare grejer så vi får helt enkelt hålla tummarna för att det blir hans tur imorrn. Stackars pappa som inte får äta, och han är nästan ett värre matvrak än mej:)


Hungrig älg på Räntemåla gård

Kommentarer
Postat av: Karin

usch vad otäckt att ha en trasig hälsena. hoppas det går bra med operationen :)

2009-02-07 @ 16:30:17
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0