Grått och trist

Rubriken beskriver dels vädret i Växjö idag och dels mitt liv.. Det är verkligen så grått och trist som det bara kan bli.. Eller nej, inte riktigt, men nästan!!! Kan det inte bara hända något drastiskt???

Skickade mejl till min handläggare på AF igår med. Min handlingsplan går ju ut på fredag så jag ville ju veta vad som händer näst. Eftersom han undrade om vi kunde ta det på epost eller om jag ville komma in dit så valde jag epost. Jag pallar inte med det där stället men nästa gång får jag nog åka in tror jag. Jag ställde iaf lite frågor så jag hoppas att jag får svar på dem i eftermiddag!

Nu ska jag kolla på försäkringskassan om jag kan få bostadsbidrag men det får jag säkert inte pga Stoffes lön. Jag vill väl för böveln inte leva på honom...

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0