Frozen person

Då var man hemma igen efter promenad, fika och en tur på stan. Vädret var verkligen perfekt för en promenad även om det blev lite väl kallt om kinderna när vi gick över sjön. Fikade på IOGT eller vad det heter, vilket är Växjös tråkigaste fik! Jag får skolmatsals-vibbar av det stället! Men men, jag fick i mej lite kaffe så jag var nöjd ändå!

Hittade faktiskt en riktigt fin doppresent till lille Isac så nu är det också fixat. Kan visa bild på presenten efter dopet för innan dess går inte eftersom Isacs föräldrar brukar tjuvläsa här:) Resten av dagen kommer att gå åt till att värma upp mig, diska och så måste jag bort till affären och handla pålägg tills imorrn då Lisbeth kommer med frallor. Och så den eviga frågan om vad man ska äta till middag! Soppa hade varit riktigt gott så det kanske man skulle ta och göra idag...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sabbe

ja det är nu i helgen som jag ska provrida:) har bra känsla för denna så jag hoppas det blir så:)

2009-02-17 @ 14:50:15
URL: http://sabbeshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0