Eureka

Det blev verkligen en slappardag! Det mest ansträngande jag gjorde var att lägga i några fler plagg i tvättmaskinen och så gjorde jag lite mat... Smörgåsar med skinka, så det var inte så avancerat:) Annars har jag mest suttit vid datorn: snackat på msn, kollat ams, läst bloggar och nyheter och sådär. När jag inte satt vid datorn så satt jag vid tv:n och kollade på Scrubs.

Imorrn har jag några samtal att klara av, såna där trista till banken och akassan och så måste jag boka tid för det där celltestet.. Ser inte alls fram emot det faktiskt!!! Tänkte att jag skulle ringa och kolla hur det är med pappa också...

Jag har iaf kommit på vad jag ska göra för efterrätt tills på lördag; frozen cheesecake eller philadelphiaglass som det också kallas. Världens godaste glass!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: helena ♥

hmm, jag kom till blockets förstasida :) antar att det inte var det du skulle visa mig :) haha

2009-02-11 @ 20:26:51
URL: http://yeshelena.blogg.se/
Postat av: Karin

mmmmm glass, ja det är en riktig höjdare :) hoppas ni får en härlig alla hjärtans dag, själv tänkte jag gömma mig under täcket och stänga av radio o tv så jag slipper påminnas om att jag är ensam :P

kram

2009-02-11 @ 21:04:45
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0