Bored

Nu var det nån dag sen jag skrev sist och det har egentligen inte hänt så mkt intressant.... Är fortfarande arbetslös och uttråkad:( Men imorrn blir andra bullar för då kommer söta Karin och hälsar på i Växjö! Eller hon är redan i Växjö men jag får dessvärre inte träffa henne förrän imorrn. Ska eventuellt gå på stan och sen käka lunch. Sen ska vi hem till lägenheten och kolla in den och så måste vi ju dricka lite kaffe för det är det Karin och jag gör bäst:)

Nu ska jag käka lite, sen kolla tv och sen sova så jag är fit for fight med Karin imorrn!

So long!

Kommentarer
Postat av: helena ♥

taaack :) jag älskar den. hoppas denna kommentaren kommer fram. har haft problem med att skicka kommentarerar tidigare ikväll

2009-02-03 @ 23:13:28
URL: http://yeshelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0