Hej

Jahopp, sitter här på jobbet och filosoferar. Idag är det lugnt med ärenden och det är ju en himla tur med tanke på hur mkt de har att göra. Jag däremot, jag har därmed mindre att göra. Har dock fått i uppdrag att hålla lite koll på samtliga avdelningar så att vi har koll på läget. Kommer bli sjukt svårt att försöka hålla ordning på alla, men man måste ju försöka.

Verkar dessutom som att jag blir anställd vid årsskiftet, och inte vid praktikens slut:) Några dagar extra blir det ju iaf.

Jag var ju på Plantagen och fixade ett anställningsavtal men nu kan jag inte minnas var jag la det:S Det kommer väl fram...

Nu är det strax lunch, najs! Är så rackans hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0