Det var den helgen det...

Måndag morgon igen, regnig som attan var den! Tur att man har ett jätte-paraply så man slipper bli blöt. Fick åka med jobbarkompisarna till jobbet idag med, vilket innebar lite sovmorgon. Jag åt till och med frukost innan jag begav mej iväg:)

I fredags hade vi jättetrevligt på julfesten, bäst var risalamaltan! Outstanding!

I lördags åkte vi in till stan på förmiddagen och så strosade vi runt där ett tag. Sen vidare ut till Plantagen för att handla diverse. Lovade att de skulle få lussekatter på söndagen...

Igår åkte vi in till Plantagen och lämnade lussekatter och pratade lite med Charlotta som passade på att fika när vi kom så lägligt:) Sen bar det av vidare mot Ikea där vi hittade lite smått och gott. Bland annat så blev det kaffekoppar med fat till. Ser lite snyggare ut om man bjuder på middag än de bauta-muggarna vi annars använder till vardags.

Nu är klockan snart lunch. Då ska jag bege mej ut i regnet igen och så kommer jag ju inte in för jag har ingen nyckel. Alltid lika spännande...eller inte!

På torsdag är det dags för PM-samtal och då får jag förhoppningsvis veta om jag får vara kvar här eller inte. Jag får anstränga mej för att inte bita på naglarna om man säger så. Får ont i magen så fort jag tänker på det, pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0