Lene is in da house...

Jepp, igår var vi och skrev på papprena för huset:) Flyttar in senast den 16:e oktober... Det känns helt sjukt overkligt. På vägen hem sa Stoffe att jag såg helt vettskrämd ut och det var jag nog också, men fan vad coolt!!! Anna som säljer huset till oss var hur trevlig som helst och sa även att grannarna är toppen. Najs najs

Nog om det för nu... Det har hänt mer! I förmiddags ringde en kille från KonveGas och undrade om jag ville komma på anställningsintervju på fredag. Det var en administrationstjänst och såklart sa jag ja:) Håller tummarna för att det inte är massa ekonomiuppgifter för det är jag ju ingen fena på... Då får jag rekommendera nån annan:)

Några minuter efter det samtalet så ringde Mattias och ville att jag skulle jobba 10-19 på fredag och det var ju klart att jag ville. Minus tiden för intervjun då:) Hoppas att allt bara löser sej nu med!!!

Nu ska jag nog återgå till Scrubs och sen diska lite...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Husägare Lene! Nu saknar jag bara din nya adress också?

2009-08-25 @ 20:06:47
Postat av: Mia Thor

Hej Lene!!! GRATTIS!! Så kul att ni gått o köpt hus! O så håller jag alla tummar jag har på att jobbet blir ditt! Hoppas allt är bra med dig annars! Kramen Mia(Bies syster)

2009-08-25 @ 21:12:40
Postat av: Robert

Tjohooo!!!! Gud vad kul.... Om det vill sig riktigt komplicerat så kommer vårt barn samma dag som ni flyttar in... Om det blir så så får ni leta efter nån annan flyttkarl... :-)

2009-08-25 @ 23:14:25
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Kul gumman!:)



Taaack för grattiset!:)



Kramar

2009-08-26 @ 00:46:12
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Felicia

Oj va spännande! Härligt att det går så bra just nu för dig :)

2009-08-26 @ 10:17:53
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: Lisbeth

Vad roligt att ni numera är husägare, grattis! Håller tummarna för dig på fredag!

2009-08-26 @ 16:40:42
Postat av: Bie

Det är Bie som undrar över adressen, om du undrar :)

2009-08-29 @ 10:35:12
Postat av: Lene

Bie: Jag skickar adressen i ett sms sen:)

2009-08-29 @ 16:09:00
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0