Blahadag

Jisses vilken tråkig dag det har varit hittills!!! Det enda jag har gjort är att sitta vid datorn och surfa runt. Har svarat på lite mejl, kommenterat lite bloggar, kollat upp priser på bränslepellets och på Hus&Hem-tidningen. Snart ska jag hänga upp tvätten som jag till slut fick tummen ur att kasta in i maskinen. Ser på Tv-guiden att det strax är Project Runway, vilket kan vara ganska trevligt så det ska jag kolla på. Så hänger jag upp tvätten i pausen istället:)

Igår kväll var vi ute hos Robban och Sandra en runda. Hjälpte till att plantera lite i de nya snygga blomlådorna som Robban byggt. Kommer bli riktigt snyggt när det växt till sig lite.

Nu har kaffet blivit kallt med, typiskt! Om man skulle duscha och sen gå en sväng i det vackra vädret? Känns som att sommaren ger det sista nu så det gäller att passa på innan rusket kommer tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0