Ages ago

Jopp, jag lever! Men det är knappt ibland känns det som. Har jobbat som en tok större delen av sommaren så när jag väl har varit ledig så har jag inte velat sitta här o uggla framför datorn. Nu är det dock min sista vecka på underbara Plantagen och jag börjar inte förrän kl 14 idag så jag tänkte passa på att skriva några rader om vad som händer.

Det händer lite grejer (ok, big change)  men det är inget jag vill skriva mer om här förrän allt är klart så ni som vet får gärna hålla det utanför kommentarerna här på bloggen tills vidare:)

Kan ju iaf berätta att vi hade sommarens underbaraste helg förra veckan. Då var vi nere hos Daniel och söta Pernilla på "hennes" gård mitt i Skåne. Det går inte att beskriva med ord hur vackert, skönt och avkopplande allt var där... Och att vi bodde på en kennel med underbart fina pyrenee-hundar gjorde inte saken sämre. Där behövde man inte vara rädd för inbrott om man säger så:) Det togs lite fina bilder med Pernillas dunderkamera men dessa har jag inte fått skickade till mej än men det kommer.

Nu ska jag dricka lite kaffe och surfa vidare...

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0