Mer svammel

Idag fick jag äntligen tag på Plantagen men inte på Mattias, han hade fullt upp. Han ska återkomma i helgen eller på måndag. Trevliga Stefan informerade dock mej om att jag kommer att börja jobba nån dag nästa vecka! Ska bli så sjukt kul, men vilken omställning att börja jobba igen efter allt degande framför tv och dator! När jag börjat jobba så tänkte jag att jag skulle börja ge lite blomstertips här på bloggen.. Blir nog mest skötselråd och liknande antar jag, eller om jag kommer på nåt ännu roligare:) Wiiiieeee vad kul det ska bli att börja jobba!!!!

I helgen står det vårstädning på schemat. Lika bra att ta itu med det nu för sen när jag börjat jobba så kommer jag vara helt död i slutet av dagarna... Det är såå skönt när man har nystädat i lägenheten, då trivs jag som allra bäst! Satt ute på balkongen innan ikväll. Det var hela 20 grader och kvällssol där och det var verkligen perfekt för en kopp kaffe och en bulle:)

Trist att det inte är nåt kul på tv ikväll.. Så ska det låta är nu men jag är inte alls sugen på att se det.

Åhh, jag har fortfarande inte ringt A-kassan. Måste göra det på måndag och se vad de säger om läget! Har räknat lite på det och kommer nog att få deltids-stämpla iaf nu i vår när det inte blir så många timmar. Hoppas att det blir många OB-timmar också:)

Nu ska jag ta o hitta på nåt, vad det ska blir har jag ingen aning om men det brukar lösa sej!

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0