Pigg

I natt har jag äntligen sovit bra, såå himla skönt! Ställde klockan på 9 idag för att hinna va hemma lite innan mötet på Af. Ska va där kl 11 och få information om Jobbgarantin. Har inte riktigt koll på vad det är men det är ju därför jag ska dit:) Nu sitter jag och kollar på Lyxfällan. Det är alltid lika skrämmande att se hur långt folk låter det gå.

Nej nu kan jag inte sitta här o svamla mer.. Måste göra mej iordning och sen bege mej ner till bussen. Ska inom Tessans på vägen hem o lämna en PartyLite-katalog så hon hinner kolla lite innan kvällens party hemma hos mamma ikväll. Ska bli såå mysigt att träffa mamma:)

Hoppas att Mattias från Plantagen ringer idag med så jag får veta när jag får börja jobba. Jag vill börja nu!!!

Just det... Grattis Karin till jobbet och grattis till Lucy som klarade simningen!!! Skitbra jobbat!

Kommentarer
Postat av: helena

ring till plantagen själv annars och hör när du kan börja jobba och berätta att du vill börja nuuuuu :) hihi



Nu har jag vart i skolan o skrivit proooov.

2009-04-01 @ 11:18:55
Postat av: Karin

tackar fast jag ahr ju inte fått jbbet förrän jag har fått godkänt på utbildningen :S men det ska nog gå bra, måste säga att jag skulle bli väldigt förvånad om jag inte klarar den... =) ha dte toppen idag och ikväll på partyt

kram

2009-04-01 @ 11:39:06
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: emmzy

tack tack :) ja det kan du göra på nt.se. Jag misstänker dock att jag mest kommer jobba som tingsreporter, vilket innebär att det mest kommer bli skriverier om domar,åtal och tingsrättsförhandlingar. Inte så superintressant läsning alltså, men ett kul jobb :)

2009-04-02 @ 11:52:54
URL: http://emmzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0