Trött och snorig

Idag vaknade jag lika trött som jag var när jag gick o la mej igår:( Detta kommer bli en lång dag!!! Kaffet är iaf på gång så snart kan man tanka kroppen med lite koffein!

Hoppas att Tessan kommer upp en sväng idag, känns som att det är evigheter sen vi sågs nu:( Inte alls bra! Får hålla tummarna för att det slutar regna helt enkelt... Annars finns det nog inte så mkt på dagens schema: diska lite och så ska vi till Maxi i eftermiddag, eller om vi kollar Netto först kanske...

Nu ska jag gå o agera hejarklack till kaffebryggaren!

Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Frida

tack själv för en trevligt dag =) vi får ta det nästa gång kram

2009-04-08 @ 15:24:09
URL: http://isacsmamma.babyblogg.se
Postat av: Helena

tack :) gjorde några andra armband men dom blev inte så bra, behöver mer träning på den varianten så jag får visa när jag har övat lite :)

2009-04-09 @ 15:05:23
URL: http://.....................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0