Nya fyndet

Glömde ju att visa de fina skorna jag köpte igår. Lite olikt mej att köpa ett par så färgglada skor men nångång måste man ju think outside the box, eller hur?




120 kronor på Skokanonen. Jippie, jag har ett par vårskor.

Nu ska jag inviga dem genom att kolla/köpa grill. Vi får se om det blir en kolgrill eller en gasolgrill. Jag håller på kol och Stoffe på gasol, who wins the battle? Man får ju egentligen inte grilla alls på balkongerna men va fan, man måste ju få ha riktig vår och sommar!?! Stoffe vill ju därför ha en gasol som inte ryker så mkt medans jag anser att vi bor högst upp och skulle inte störa nån med röken.. Vi grillade ju för böveln på uteplatsen och där spred sig röken till alla!

Kommentarer
Postat av: helena

åh vilka fina.



akta så det inte börja brinna bara om ni ska grilla på balkongen

2009-04-28 @ 16:20:02
Postat av: Anonym

Vad har hänt???:) Skulle åkt till Karin med båda jobbar så får bli dejt mellan oss en annan gång. Firar i Göteborg med vänner.



Puss gumman & grattis i förskott

2009-04-28 @ 19:20:00
Postat av: Anonym

namnet försvann på förra:)

2009-04-28 @ 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0