Dagens shopping

Idag har jag och älsklingen varit på stan. Vi började med frukost på Askelyckan och sen tog vi oss vidare till Snitz. Där hittade Stoffe ett par knickers och en snygg kortärmad skjorta. Gick vidare till Åhléns där vi köpte min födelsedagspresent för om man handlade för över 300 så fick man en presentcheck på 50:- så vi passade på. Gick vidare till lite andra butiker men hittade ingenting så gick en sväng till på Åhléns. Där köpte jag en dagkräm med spf 15  från Lumene, en nattkräm och ett mörkgrått nagellack från Nivéa. Fick nu ännu en presentcheck på 50:- Me like!


Mina fynd... Den fina necessären med prylar från DKNY fick man som gåva när man köpte min present. Den innehåller duschkräm, bodylotion och läppglans från
Be Delicious och så ett prov på parfymen Red Delicious.  

Vi passade även på att äta vårens första mjukglass i gassande solsken! Bättre än så kan man verkligen inte ha det!

Jag är nu mejkad och klar för att snart åka till jobbet. Ikväll är det nämligen kickoff som gäller! Ska bli roligt även om jag har dragits med envis huvudvärk hela dagen...
Imorrn är jag ledig, iaf än så länge. Finns en risk att chefen ber mej jobba. Jag jobbar gärna, måste tjäna pengar!

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0